Forma de învăţământ: cu frecvenţă (IF)
Domeniul de studii universitare de licenţă: Marketing
Calificarea universitară : Marketing, Cod calificare: L070080010
Competenţe profesionale: C1: Aplicarea metodelor, tehnicilor si a instrumentelor specifice activitatii de marketing;
C2: Analiza şi evaluarea critică a activităţilor în cadrul departamentului de marketing
Competenţe transversale: CT1: Identificarea oportunităţilor de formare continuă şi valorificarea eficientă a resurselor şi tehnicilor de învăţare pentru propria dezvoltare
DISCIPLINE – MODULE STUDIATE
Nr.crt
|
Denumire discipline
|
Nr.ore
|
Nr. credite
|
1.
|
Elemente de teorie privind comportamentul consumatorului
|
20
|
3
|
2.
|
Analiza cantitativă şi calitativă de marketing
|
20
|
4
|
3.
|
Analiza financiară a programelor de marketing
|
20
|
4
|
4.
|
Marketing strategic
|
30
|
5
|
5.
|
Metode, modele, instrumente statistice şi econometrice aplicate în marketing
|
20
|
4
|
6.
|
Managementul marketingului
|
20
|
4
|
7.
|
Practică în vederea susţinerii examenului de certificare. Simulări de marketing
|
20
|
4
|
8.
|
Susţinerea examenului de certificare
|
–
|
2
|
|
TOTAL
|
150
|
30
|
COORDONATOR PROGRAM DE STUDIU:
Prof.univ.dr. Veronica POPOVICI – Universitatea Ovidius Constanta